1,5 mln odbiorców akcji Noc Księgarń
Prawie 2 000 wzmianek w mediach, w tym relacje telewizyjne, audycje w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach radiowych oraz setki wpisów w mediach społecznościowych. To efekt kampanii promocyjnej, która poprzedziła pierwszą edycję akcji Noc Księgarń. W sumie informacja o programie wydarzeń dotarła do ponad 1,5 mln odbiorców w całej Polsce. Dziękujemy wszystkim dziennikarzom i blogerom, którzy zechcieli wesprzeć naszą inicjatywę.
Poniżej prezentujemy kilkadziesiąt wybranych wzmianek medialnych na temat pierwszej edycji akcji Noc Księgarń.
Noc Księgarń w mediach społecznościowych:
- Noc Księgarń na Facebooku
- Noc Księgarń na Instagramie
- Nakładki społecznościowe “Noc Księgarń” na Facebooku
- Katarzyna Grochola zaprasza na Noc Księgarń – Facebook
- Katarzyna Bonda zaprasza na Noc Księgarń – Facebook
- Rafał Hetman o Nocy Księgarń – YouTube
Informacje o akcji Noc Księgarń w prasie:
- “Rzeczpospolita”
- “Gazeta Wyborcza”
- “Twoja Księgarnia”
- “Uroda Życia”
- “Vogue”
- “Przewodnik Katolicki”
- “Tygodnik Powszechny”
- “Gość Niedzielny”
- “Gazeta Krakowska”
- “Dziennik Bałtycki”
- “Dziennik Wschodni”
- “Dziennik Łódzki”
- “Kurier Lubelski”
Informacje o akcji Noc Księgarń w serwisach internetowych:
- Lubimyczytac.pl
- Biblionetka.pl
- Booklips.pl
- Granice.pl
- Niestatystyczny.pl
- Oczytany.eu
- Onet.pl
- Dzieje.pl
- Polska Agencja Prasowa
- NaszeMiasto.pl
Informacje o akcji Noc Księgarń w radiu:
- Radio Zet
- Chilli Zet
- RMF Classic
- Polskie Radio RDC
- Radio Zet
- Chilli Zet
- Czwórka Polskie Radio
- Trójka Polskie Radio
- Dwójka Polskie Radio
- Jedynka Polskie Radio
- RMF Classic
- Polskie Radio RDC
- Polskie Radio Katowice
- Polskie Radio PiK
- Radio Szczecin
- Radio Wrocław
- Polskie Radio Lublin
- Radio Kraków
- Radio Gdańsk
- Radio Ostrowiec
- Radio Fiat
- Radio Plus
- Podcast Rafała Hetmana na Spotify
- Podcast Literackiej Kavki na Spotify
Informacje o akcji Noc Księgarń w telewizji:
- TVP Kultura
- TVN24
- TVP Łódź
- TVP Wrocław
- TVP Rzeszów
- TVP Bydgoszcz
- TVP Poznań
- TVS
- Polsat Rodzina
Plakaty, kampanie outdorowe i inne akcje promocyjne:
- spot promujący akcję Noc Księgarń,
- metroboard Warszawa Centrum,
- kampania outdoorowa w ZTM Warszawa i MPK Łódź,
- 2500 plakatów i materiałów promocyjnych w niesieciowych księgarniach na terenie całej Polski,
- konkurs #NocnyRegał współorganizowany z portalami Lubimyczytac.pl i Booklips.pl,
- kampania promocyjna w magazynie “W podróż” dystrybuowanym w pociągach PKP Intercity,
- do akcji promującej Noc Księgarń przyłączyli się również partnerzy i przyjaciele projektu, w tym m.in. wydawcy, instytucje współorganizujące wydarzenia, a także pisarze i pisarki oraz blogerzy i blogerki.
Organizatorem akcji jest dystrybutor książek OSDW Azymut. Ogólnopolska Noc Księgarń została dofinansowana ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z Funduszu Promocji Kultury.